Vipps

Vipps + Verifone = sant!

Verifone
05.04.2017

Vil du være først ute med å tilby betaling med Vipps i betalingsterminalen? Nå kan du bestille Vipps i Butikk.

Vipps og Verifone lanserer nå Vipps i Butikk. 2,3 millioner brukere har lastet ned Vipps-appen, og snart kan de også betale med Vipps i butikk.

Tjenesten går i pilot hos de første brukerstedene de nærmeste ukene, og vil etterhvert gjøres tilgjengelig for alle brukersteder som ønsker å ta i bruk tjenesten.

– Vipps har allerede endret måten vi gjør opp på, og nå skal vi revolusjonere hverdagsbetalingen. Vi satser stort med å etablere Vipps som den foretrukne løsningen både til nettbetaling, faktura og i butikker. Når betalingsformen blir mer utbredt og tilgjengelig vil dette bli allemannseie. Vår ambisjon i løpet av 2017 er å etablere Vipps til å bli en 360-graders betalingsløsning. Dette betyr at du kan betale med Vipps i alle situasjoner. Så lenge Vipps er enkel i bruk og gir merverdi for kundene så tror vi denne betalingsformen kan ta over for både kontanter og kort på sikt, sier Vipps-sjef, Rune Garborg.

-Verifone er Nordens ledende betalingsaktør og vi er stolte over å være først ute med å tilby Vipps i terminalen sammen med DNB,  sier Per Kristian Nauste, administrerende direktør Verifone Norge.

Man kan allerede nå bestille Vipps i Butikk hos Verifone og Vipps, og være klar for å ta i bruk tjenesten.

Les mer og bestill Vipps i betalingsterminalen her.